Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enAudet, Richard H.; Jordan, Linda K.
TitelA Professional Development Model for Learning To Use the National Science Education Standards.
Quelle(1999), (14 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterEducational Change; Elementary Secondary Education; Instructional Improvement; Knowledge Base for Teaching; National Standards; Science Curriculum; Teacher Education; Teaching Methods; Teaching Skills
AbstractIn order for standards to become the cornerstone of teachers' professional lives, they must first develop a keen understanding of the history and philosophy underlying standards, gain a working familiarity with standards documents, and engage in sense-making experiences that lead to personal meaning or internalization of the standards. This paper describes a professional development workshop framework for assisting both preservice and inservice audiences in gaining confidence in integrating the National Science Education Standards into their teaching practices. (Contains 15 references.) (WRM)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: